Co je Lonely Wood Store?
Lonely Wood Store je portál digitální distribuce počítačových her zaměřující se na prodej počítačových her dostupných v českém jazyce. V naší nabídce naleznete tituly všemožných žánrů pro různé věkové kategorie hráčů. Nezaměřujeme se pouze na hry pro operační systém Windows, ale nabízíme i hry pro operační systémy Linux a macOS.
Musím se kvůli nákupu registrovat a jaké jsou podmínky registrace?
Ano, chcete-li na Lonely Wood Store nakupovat, musíte se nejprve zaregistrovat. Vezměte prosím na vědomí, že děti mladší 13 let nemohou mít na Lonely Wood Store vlastní účet. Je-li vám méně než 13 let, poproste svého opatrovníka nebo některého z rodičů, aby si založil svůj účet, a poté nakupujte s jeho pomocí prostřednictvím jeho účtu.
Jaké údaje při registraci požadujete?
Při registraci musíte vyplnit pouze minimum informací nezbytné k vašemu úspěšnému nakupování na Lonely Wood Store. K požadovaným informacím proto patří pouze vaše uživatelské jméno, vaše platná e-mailová adresa a název země, ve které se právě nacházíte. Poslední uvedený údaj nicméně potřebujeme pouze pro účely vypořádání DPH. Svůj uživatelský účet si také musíte ochránit heslem.
Existuje nějaké omezení, co se uživatelského jména týče?
Jelikož se vaše uživatelské jméno zobrazuje na Lonely Wood Store pouze vám, neplatí pro něj žádná výrazná omezení. V ideálním případě by nemělo být příliš dlouhé, aby se vešlo celé do vymezeného prostoru v záhlaví.
Mohu údaje vyplněné při registraci dodatečně změnit?
V zásadě ano. V nastavení svého uživatelského účtu můžete kdykoliv změnit téměř jakýkoliv z údajů vyplňovaných při registraci. O změnu e-mailové adresy nás nicméně musíte požádat prostřednictvím kontaktního formuláře. V nastavení svého účtu můžete také dodatečně vyplnit fakturační údaje, jako je vaše jméno a příjmení, ulice, číslo popisné, číslo orientační, poštovní směrovací číslo a město, které se poté zobrazí v PDF potvrzení o nákupu zasílaném s každým e-mailem informujícím o úspěšně vyřízené objednávce.
Shromažďujete i nějaké další údaje, které se mě týkají?
Jediným dalším údajem, který shromažďujeme v souvislosti s přijatou objednávkou, je IP adresa, ze které jsme tuto objednávku obdrželi, protože i tento údaj potřebujeme pro účely vypořádání DPH.
Jak mám postupovat, když si chci koupit nějakou hru?
Na produktové stránce vybrané hry klikněte na tlačítko „Koupit hru“, čímž danou hru vložíte do svého nákupního košíku. Chcete-li si v rámci jednoho nákupu zakoupit více her, vložte stejným způsobem do košíku i ostatní. Až do košíku vložíte poslední požadovanou hru, přejděte přímo do košíku a zkontrolujte, zda skutečně obsahuje všechny hry, které si chcete koupit. Je-li vše v pořádku, klikněte na tlačítko „Zaplatit“, které vás přesměruje na platební bránu. V platební bráně zvolte požadovaný způsob úhrady a proveďte platbu. Jakmile bude platba úspěšně provedena a platební bránou rozpoznána, bude na vaši e-mailovou adresu odeslán e-mail o úspěšně vyřízené objednávce. Od té chvíle naleznete zakoupenou hru ve své virtuální knihovně, odkud si ji můžete kdykoliv stáhnout. Jestliže si pořizujete hru nabízenou na Lonely Wood Store zdarma, nemusíte pochopitelně platit nic a nová hra se vám v knihovně objeví ihned poté, co kliknete na tlačítko „Odeslat objednávku“.
Jak mám použít slevový kód?
Slevový kód použijete tak, že v košíku kliknete na tlačítko „Vložit slevový kód“ a do nového pole, které se objeví, vložíte příslušný kód. Po zadání platného kódu a kliknutí na tlačítko „Použít“ se odpovídající sleva ihned promítne ve vašem košíku. Jelikož slevové kódy nelze kombinovat, nezapomeňte použít ten, který vám zajistí nejvyšší slevu.
Jak mám použít kód na hru zdarma?
Kód na hru zdarma můžete zadat na této stránce, na kterou se také dostanete kliknutím na položku „Přidat si hru zdarma“ v zápatí Lonely Wood Store. Do připraveného pole zadejte svůj kód a klikněte na tlačítko „Pokračovat“. Je-li zadaný kód v pořádku, zobrazí se informace o tom, o kterou hru se jedná, a vy si ji následně můžete kliknutím na tlačítko „Odeslat“ přidat zdarma do své knihovny.
Jaké platební metody podporujete?
Na Lonely Wood Store můžete svou objednávku uhradit platební kartou (Visa, Visa Electron, Mastercard, Mastercard Electronic nebo Maestro), online bankovní platbou (pouze v České republice a pouze klienti České spořitelny, ČSOB, Fio banky, Komerční banky, mBank, Raiffeisen Bank a UniCredit Bank), běžným bankovním převodem, pomocí platebních systémů PayPal, Google Pay a Apple Pay nebo ze své elektronické peněženky GoPay.
Co mám dělat, když se online platba za nákup nezdaří?
Pokud se z nějakého důvodu vaše online platba nezdaří, vrátí vás platební brána zpět na Lonely Wood Store a vaše objednávka bude automaticky zrušena. Jakmile odstraníte důvod toho, proč se původní online platba nezdařila (například při překročení limitu na platební kartě), můžete si hru bez obav objednat znovu.
Kolik času mám na úhradu objednávky?
Lhůta pro úhradu objednávky se liší podle druhu zvolené platební metody a činí jednu hodinu u plateb kartou, plateb skrze platební systém PayPal a převodů z peněženky GoPay, sedm dnů u online bankovních plateb a čtrnáct dnů u offline bankovních převodů. Na samotný výběr platební metody na bráně pak máte dvanáct hodin. Po uplynutí příslušné lhůty bude vaše objednávka automaticky zrušena a na vaši e-mailovou adresu bude odeslán informační e-mail o jejím zrušení.
Jak mám postupovat, když si chci stáhnout zakoupenou hru?
Přejděte do své knihovny a klikněte na hru, kterou si chcete stáhnout. Pokud je daná hra k dispozici pro více platforem (Windows, Mac nebo Linux), zvolte si nejprve vámi požadovanou verzi hry a následně kliknutím na zobrazený odkaz zahajte stahování. V případě větších her může být instalátor pro Windows rozdělen na více částí.
Co mám dělat, když se mi nedaří zprovoznit nainstalovanou hru?
Nejprve vyzkoušejte tyto obecné tipy. Nepomohou-li vám, zkuste nahlédnout do diskuze k dané hře na Lonely Wood Forum. Je možné, že se v ní potenciální způsob řešení vašeho problému již nachází. Eventuálně se na tomto fóru zkuste rovnou zeptat ostatních zákazníků. Případně se také můžete obrátit na naši zákaznickou podporu, která vám s řešením vašeho problému ráda pomůže.
Co mám dělat, když jsem si nákup dodatečně rozmyslel?
Pokud jste dosud nezahájili stahování příslušné hry a od vašeho nákupu ještě neuběhlo 14 dnů, můžete využít možnosti odstoupení od kupní smlouvy. V takovém případě nás prosím kontaktujte pomocí tohoto formuláře. Jedná-li se o předobjednávku hry, která dosud nevyšla, můžete od kupní smlouvy odstoupit až do okamžiku jejího vydání na Lonely Wood Store bez ohledu na to, kolik času od jejího zakoupení již uplynulo. Pokud to nestihnete, dřív než daná hra na Lonely Wood Store vyjde, začne vám okamžikem jejího vydání na Lonely Wood Store běžet klasická 14denní lhůta pro odstoupení od kupní smlouvy.
Kolikrát si mohu zakoupenou hru stáhnout?
Zakoupenou hru si můžete stáhnout, kolikrát budete chtít. Navíc si ji můžete stáhnout a nainstalovat i na více počítačů ve vaší domácnosti zároveň. Jenom ji prosím nešiřte hromadně po internetu ani ji nekopírujte svým přátelům.
Co mám dělat, když od vás nechci dostávat žádné novinkové e-maily?
Pokud vás naše občasné novinkové e-maily obtěžují, věřte, že nás to mrzí. Z jejich odběru se naštěstí můžete kdykoliv odhlásit v nastavení svého účtu nebo kliknutím na odhlašovací odkaz v zápatí každého novinkového e-mailu. E-maily týkající se vašeho nákupu vám budou pochopitelně chodit i nadále.
Jak mohu zrušit svůj účet na Lonely Wood Store?
Pokud z nějakého důvodu budete chtít svůj účet na Lonely Wood Store zrušit, kontaktujte nás prosím pomocí tohoto formuláře. Jakmile ověříme, že o zrušení účtu skutečně žádá jeho právoplatný majitel, bude váš účet deaktivován a po třiceti dnech trvale zrušen. Mějte prosím na paměti, že jakmile váš účet deaktivujeme, nebudete si již moct stáhnout žádnou z vámi zakoupených her. Proto pokud si budete chtít některé ze svých her schovat na později, nezapomeňte si je stáhnout, dřív než požádáte o zrušení svého účtu. Nicméně, jestliže si zrušení svého účtu na Lonely Wood Store během výše zmíněných třiceti dnů rozmyslíte, váš účet bude znovu aktivován a o žádnou ze svých her nepřijdete. Jakmile však jednou váš účet zrušíme, nebude již existovat možnost, jak informace související s tímto účtem obnovit, a to včetně seznamu vámi zakoupených her.
Co jsou zač soubory cookie a k čemu slouží?
Soubory cookie jsou malé textové soubory, které si internetový server ukládá prostřednictvím vašeho prohlížeče na vašem počítači. Více informací o souborech cookie a o tom, jak je používáme, naleznete v našich Zásadách zpracování osobních údajů.
Co je věkové hodnocení PEGI?
Věkové hodnocení PEGI určuje, pro jakou věkovou kategorii je příslušná hra vhodná. Existuje celkem pět věkových kategorií – 3, 7, 12, 16 a 18. Věkové hodnocení PEGI bývá také doplněno o označení zdůvodňující, proč bylo dané věkové hodnocení uděleno. Setkat se můžete s osmi různými označeními – násilí, vulgární mluva, strach, gamblerství, sex, drogy, diskriminace a nákupy ve hře. Na základě těchto informací tak snáze poznáte, zda se pro vás nebo vaše děti určitá hra hodí. Další informace o PEGI naleznete na těchto stránkách. V případě, že hře nebylo přiděleno věkové hodnocení PEGI, můžete u takové hry nalézt naše vlastní doporučení.
Výše uvedené registrační údaje slouží pouze ke zřízení a vedení vašeho uživatelského účtu a budou zpracovávány po dobu jeho existence. Podrobnější informace o zpracování těchto údajů a vašich souvisejících právech naleznete v našich Zásadách zpracování osobních údajů. Registrací rovněž potvrzujete, že je vám alespoň 13 let a že souhlasíte s našimi obchodními podmínkami.